søndag 4. november 2012

5 oktober

Kviledag i allefall frå kjøringa.

 Morgenstund.
Denne dagen kunne vi disponere som vi ville men vi fikk tilbud om ein båttur der vår Danske reiseleder tok oss med i ein relativ liten båt. Så han måtte ut på 3 båtturer.
Og vi hadde meldt oss på den siste.
Ville gå i Antilope Canyon først. Der var vi for seine til å komme med på rundturen kl 10 og vi vurderte det dithenn att vi fikk for dårlig tid til båtturen om vi tok neste omvising.
Så vi tok oss ein tur inn til byen. 
Og eg har sjølvsagt ikkje fotografert der. Firkanta lave murhus som det er over alt her ute i ørkenen. Ikkje spessielt fint. Men eg fann ein perlebutikk som eg skulle hadt bedre tid i.
Men litt fikk eg med meg til Annes Design.
 Ein rast i skyggen mens vi venta på båten.
 Båtane her er flytande hytter. Eit poppulært feriemål.

 Demningen. Her kan ein tydeligt sjå kor høgt vannet står om vinteren. 
 Det var ganske mykje trafikk i desse trange kanalane.

 Diger sjøsettingsrampe. I Amerika er alt stort.
Ikkje nokon småkarar desse båtane heller.
Merk deg navnet på den eine til høgre.

 Ein deilig tur på vannet blei det.

Fortsettelse følger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar