tirsdag 6. november 2012

7 oktober

Dagens strekning går frå Williams til Lake Havasu med eit lite stykke på Route 66

The Mother Road
er knapt 4000km lang og går frå Chicago til Los Angeles. Den går igjennom statene Illinois Missouri, Kansas, Oklahoma, Texas. New  Mexico, Arizona og California.Vi kjørde inn på den i Arizona då vi nærma California.
I følge vår reiseleder er det mykje ødemark på R 66. Og han hadde difor plukka det han synest var værdt å sjå.
 Vår første stopp er Kingman. Ein liten by full av antikviteter vill eg sei.
Men dei solgte mykje suvenirer der også Så her handla vi ganske mykje.
Vi traff også kjentfolk her. Litt av ein overaskelse.


 Her kjem eit Dansk reisefølge som er på motorsykkeltur.
Då vi skulle reise herfrå oppdaga eg att eg hadde mista bankkortet mitt. Eg fann det på ein av butikkene men eg måtte grave fram passet mitt for å få det tilbake.
 På hjul igjen. Rimeligt kjedeligt terreng.
 Neste stopp var på ein liten stoppeplass. Såg ikkje ut som noko interresant men her blei vi bedt om å sjekke ut toalettet.


 Her har eg posta to rimeligt uklare bilder men det er bare for att eg ikkje har nokon andre. 
Må være selskapsjuk han som driv dette for her var det utstillingsdokker både her og der.
 Dette toalettet var i bruk men dei fleste bar kikka inn.
 På hjul igjen.


 Vi kjørde på ein svingete smal vei opp i fjellet. Det var ikkje så enkelt når vi traff biler her men det gikk akkurat.

 Vår siste stopp på R 66. Oatman.
 Her går esla i gatene.
 Som vanligt var det tima og tilrettelagt så vi skulle få med oss showet.


 Det gikk i hovedsak ut på at sheriffen skaut ein lovlaus.
 Vell vi fikk lagt igjenn ein del penger her også.
 Det var rimeligt varmt her så det var godt å komme seg i bilen igjen.
Herfrå kjørde vi til Lake Havasu City

Fortsettelse følger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar